Znajdziesz w nim:
- 10 godzin materiałów szkoleniowych, w których znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania na temat zasad komunikacji z Klientem na najwyższym poziomie.
- Konkretne przykłady i praktyczne wskazówki jakich błędów unikać w rozmowach.
- Praktyczna wiedzę z etykiety biznesu, którą możesz WDROŻYĆ OD RAZU.
- Fundamenty w budowaniu trwałych relacji biznesowych przekazaną w lekkiej, nowoczesnej formule.
- Różne formy szkoleniowe, które ułatwią Ci przyswajanie wiedzy i utrzymają Twoje zaangażowanie w oparciu o Cykl kolba (uczenie się przez doświadczenie).
- Gotowe przykłady zwrotów PREMIUM do zastosowania w komunikacji z klientem.
Dzięki szkoleniu:
- Wyróżnisz się swoim obyciem i wysoką kulturą osobistą.
- Zyskasz ogładę i pewność siebie w biznesie.
- Poznaj zasady postępowania w biznesie, które sprawią, że staniesz się profesjonalistą, cieszącym się szacunkiem innych, którą chętniej inni wybierają do współpracy czy decydują się na jej usługi.
- Dasz poczucie komfortu swojemu Klientowi i Partnerowi biznesowemu podczas rozmowy z Tobą.
- Będziesz reprezentował siebie i firmę na wyróżniającym się poziomie.
- Będziesz wiedział jak z klasą zachować się w kłopotliwej sytuacji z Klientem.
- Pozyskasz klientów z sektora premium, którzy oczekują kontaktu na najwyższym poziomie.
- Poprzez świadome stosowanie etykiety, budujesz zaufanie, co może przykładać się na zdobycie większej ilości klientów.
- Rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne.