Sztuka ekskluzywnej sprzedaży
Cel i korzyści ze szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych Klientów.
W trakcie warsztatów uczestnik uczy się rozpoznawać typy Klientów oraz czym się kieruje dany Klient przed dokonaniem zakupu, poznaje i doświadcza działania motywów i sygnałów zakupów, wypracowuje właściwą postawę sprzedawcy w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnik nabędzie zdolność zjednywania sobie Klientów, wzmocni swój wizerunek i ugruntuje postawę profesjonalnego sprzedawcy.
Metody pracy:

Prezentacja trenerska

Prezentacje uczestników

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe

Scenki

Dyskusja moderowana

Burza mózgów

Praca z kamerą
Program szkolenia:
1. Sztuka sprzedaży – czym jest i jak ją efektywnie wykorzystać
2. „Odkrywamy koło” zwłaszcza koło sprzedaży
- Elementy etapów sprzedaży
- Kiedy przyspieszyć w sprzedaży a kiedy unikać pośpiechu
- Czego oczekuje partner biznesowy
3. Pierwsze wrażenie
- Elementy i moc pierwszego wrażenia – niech Klient zobaczy profesjonalistę
- Na co zwraca uwagę Klientka
- Co zobaczy Klient
- Mowa ciała – faux pas w komunikacji i pierwszym kontakcie
- Poruszanie się po terenie Klienta
4. Po czym poznam, że Klient mnie zaakceptował, czyli pierwsze sygnały kupna
5. Typy Klientów: jak się w tym odnaleźć
- Z jakim typem Klienta mam do czynienia
- Jakie działanie sprzedawcy jest odpowiednie
- Czym się kieruje dany Klient i jakie ma oczekiwania
- Jak prawidłowo postępować z konkretnym Klientem
6. Pytania w pół drogi, czyli jak sprawdzać gotowość do zakupów
7. Zamykanie sprzedaży… to pikuś
- Jak zamykać sprzedaż
- Co i kto ma wpływ na zamknięcie sprzedaży
- Sprzedałem…. i co dalej?