Szkolenie social media
PROGRAM WARSZTATU:
Instagram, Facebook
- Zmiany w algorytmach na 2024 rok
- Threads, kanały nadawcze, gifty – wykorzystanie nowości w komunikacji marki
- Komunikacja w stories dla obiektu gastronomicznego i hotelu
- Punkty styku marki w social mediach
- Strategia postowania – częstotliwość, tematyka
- Najczęściej niewykorzystywane szanse w komunikacji ofertowej
- Wyróżnione relacje – podstawy
- Tagowanie zdjęć, hashtagi i SEO na Instagramie
- FEED na Instagramie obiektu gastronomicznego i hotelu
- Budowanie zasięgów lokalnych i ogólnokrajowych
- Wykorzystanie trendów i strategia marketingowa hotelu na Instagramie
Video
- Najważniejsze zasady publikacji wideo w mediach społecznościowych – strategie wzrostu
- Czym nagrywać i jakie parametry są ważne (przegląd ustawień)
- Dobór muzyki i prawa autorskie
- Omówienie tricków montażowych
- Jak opowiadać historię na filmie
- Omówienie i nauka popularnych tricków przy nagrywaniu oraz dynamicznych przejść
- Ćwiczenia w nagrywaniu i montażu
AI
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencje do tworzenia planu content marketingowego – ćwiczenia
- 5 narzędzi, które usprawniają pracę w kreowaniu treści do social media
- 10 przydatnych promptów dla obiektu gastronomicznego i hotelu
- Jak szybko tłumaczyć content konkurencji i generować oryginalną treść na jej podstawie
- Kluczowe różnice chatGPT3 i chatGPT4
- Sztuczna inteligencja też robi błędy! Czego unikać i pilnować jak ognia.
- Ćwiczenia na chatGPT