Patrycja Błach
Trener etykiety w biznesie, budowania pozytywnego wizerunku, design thinking
Popularyzatorka wiedzy z zakresu savoir-vivre. Ukończyła Akademię Trenera Biznesu oraz liczne
szkolenia menedżerskie i sprzedażowe.
Swoje szkolenia i warsztaty opiera o praktyczne doświadczenia realnego kontaktu z klientem. Swoje
kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe nabyła m.in. w jednej z największych firm w Polsce z
branży call center oraz w renomowanym banku z wysokimi standardami obsługi klienta. Zbudowała
tam solidne relacje z klientami strategicznymi oraz wypracowała własne, niezawodne metody
osiągania celów w zarządzaniu sprzedażą.
Doświadczenia te stanowią silną podstawę do projektowania własnych efektywnych i przede
wszystkim „szytych na miarę” szkoleń – jak sama powtarza, nigdy nie przeprowadziła dwa raz tego
samego programu.
Połączenie praktycznego doświadczenia z życiową pasją pozwala jej być wiarygodnym trenerem
biznesowej etykiety. Autorka tekstów i porad z zakresu savoir-vivre i profesjonalnego wizerunku.
Szkoliła: Porsche Inter Car Poland, Audi, PKO BP, CreditAgricole, Arcelor Mittal, PWC, All Pumps i
inne.
Dewiza życiowa: If You don’t ask, You don’t get.