Piotr Cielecki
Ekspert neurokomunikacji i neurosprzedaż
Ekspert neurokomunikacji i neurosprzedaży. W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Mówca motywacyjny, certyfikowany coach ICC, absolwent filozofii Uniwersytetu Łódzkiego, który ukończył z wyróżnieniem.
Przede wszystkim praktyk biznesu z bogatym wachlarzem doświadczeń zarówno w sprzedaży, jak i w budowaniu, oraz prowadzeniu skutecznych zespołów. Na przestrzeni dziesięciu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Jest autorem nowatorskich rozwiązań, dedykowanych pracownikom zajmującym specjalistyczne i menadżerskie stanowiska. W pracy szczególnie ceniony za wysoki profesjonalizm, uważność nakierowaną na proces grupowy, nowatorskie podejście i duże doświadczenie biznesowe.
Współpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów, budowania rozpoznawalności marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach businessowych. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany i Masters of Communication, łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych.
Przez ponad trzy lata zajmował się tworzeniem skutecznych zespołów w oparciu o najnowsze ustalenia psychocybernetyki i motywacji 3.0. Wtedy też wyspecjalizował się w implementacji coachingowego modelu pracy z zespołem dla wyższej i średniej kadry menadżerskiej, jak również stworzył i rozwinął 12 autorskich metod team-buildingowych w oparciu o cykl Kolba, łącząc aktywność fizyczną z najnowszymi odkryciami psychologii w zakresie motywowania, komunikacji i sprzedaży prowokatywnej. Przeprowadził przez indywidualny proces coachingowy 400 menadżerów, prezesów i dyrektorów krajowych oraz światowych spółek, oraz poprowadził ponad 1379 dni szkoleniowych z zakresu budowania zespołu i innych kompetencji menadżerskich. Zdobywał doświadczenie jako konsultant w przedsiębiorstwach zajmujących się wdrażaniem nowych technologii, oraz jako twórca autorskich systemów sprzedaży w firmach ubezpieczeniowych i w bankach.
Jego misją jest zrobienie ze świata lepszego miejsca poprzez skuteczne rozwijanie potencjału jego partnerów biznesowych.
Specjalizacja:
- Prelekcje motywacyjne dla biznesu.
- Neurokomunikacja i neurosprzedaż.
- Inteligencja emocjonalna.
- Executive coaching.
- Budowanie skutecznych zespołów.
- Nowoczesne techniki sprzedażowe.
- Tworzenie kultury organizacyjnej, oraz integrowanie zespołów.
- Perswazyjne wystąpienia publiczne i biznesowe.
- Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki.
- Efektywna komunikacja wpływu.
- Specjalistyczne warsztaty dla kadry menadżerskiej z zakresu przywództwa i zarządzania zmianą.
- Przeprowadzanie zespołu przez proces zmiany.
- Challenger sale.
W ciągu ostatnich 3 miesięcy poprowadził warsztaty, prelekcje motywacyjne, szkolenia i sesje coachingowe między innymi dla:
- Mercedes Benz – „Różne pokolenia w jednym miejscu pracy” – prelekcja motywacyjna.
- McDonald’s – „Moc synergii zespołu” – 1 dzień szkoleniowy,
- T.Mobile – „Zarządzanie zmianą w świecie VUCA” – 1 dzień szkoleniowy,
- HUAWEI Polska „Zaawansowane techniki sprzedażowe” – 2 dni szkoleniowe,
- Johnson & Johnson „Challenger sale” – 2 dni szkoleniowe,
- Danone – „Zaawansowana współpraca w zespole” – 1 dzień szkoleniowy,
- Orange – „Silniejsi dla klienta dzięki efektywniejszej współpracy” – 1 dzień szkoleniowy,
- BSH Home Appliances Group – POLAND „Masters of creation” – 2 dni szkoleniowe,
- Samsung – „Team building and communication” – 1 dzień szkoleniowy,
- Leroy Merlin – „Team building i budowanie relacji w zespole” – 1 dzień szkoleniowy,
- Dayco – „Synergia i współodpowiedzialność” – 2 dni szkoleniowe,
- Nationale Nederlanden – „Budowanie marki osobistej skutecznego managera” – 1 dzień szkoleniowy,
- Oknoplast – seria sesji coachingowych dla kadry zarządzającej.
- Credit Agricole „Perswazyjna komunikacja w procesie sprzedaży” – 1 dzień szkoleniowy,
- Philips „Trzy role skutecznego lidera” – 2 dni szkoleniowe,
- Geberit „Team building, czyli jak powstają zwycięskie zespoły” – 2 dni szkoleniowe,
- Swatch Group „Challenger sale + wyższe kompetencje menadżerskie” – 2 dni szkoleniowe,
- PKN ORLEN – cykl indywidualnych sesji coachingowych z kadrą menadżerską,
- Spatium Development Group „Budowanie silnej marki osobistej” – 1 dzień szkoleniowy,
- Bank Pocztowy „Potęga współzależności” – 2 dni szkoleniowe + prelekcja motywacyjna,
- WWF „Team building and communication” – 1 dzień szkoleniowy,
- Sandoz „Perswazyjne wystąpienia publiczne” – 2 dni szkoleniowe,
- Servier „Skuteczna sprzedaż a zagrożenia korupcyjne” – 3 dni szkoleniowe + prelekcja motywacyjna,
- Beko „Perswazyjne wystąpienia publiczne” – 2 dni szkoleniowe,
- BGŻ PNP Paribas „Synergia fundamentem zespołowości” – 2 dni szkoleniowe,
- Samsung – seria sesji coachingowych dla kadry zarządzającej + prelekcja motywacyjna.