Savoir-vivre w hotelu, czyli elegancja i klasa w kontakcie z gościem
Cel i korzyści ze szkolenia:
Szkolenie pozwala na zdobycie ogłady i swobody w codziennych kontaktach biznesowych, uczy zasad dobrego zachowania w różnych sytuacjach – postępowania w trakcie powitania, wręczania wizytówek, rozmów telefonicznych czy kolacji biznesowej. Znajomość biznesowej etykiety ułatwi ci rozwój kariery zawodowej, będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna, pewne siebie, obyta towarzysko. Nabędziesz zdolność zjednywania sobie partnerów biznesowych oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz pracownikach mających częsty kontakt z Klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób reprezentujących firmę na zewnątrz.
Metody pracy:
prezentacja trenerska, gra szkoleniowa, case study, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, scenki, dyskusja moderowana

Prezentacja trenerska

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe

Gra szkoleniowa

Scenki

Dyskusja moderowana
Program szkolenia:
1. Etykieta w biznesie – czym jest i w jakim celu ją stosować
2. Komunikacja w hotelu
- siła pierwszego wrażenia w kontaktach z Gościem i partnerami biznesowymi
- przedstawianie się
- prawidłowy kontakt wzrokowy – niewłaściwy kontakt wzrokowy
- mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty uczciwości, jak być wiarygodnym
- intonacja – faux pas w intonacji
- aktywne słuchanie
- rozmowy telefoniczne – najważniejsze zasady, trudne sytuacje ,najczęstsze błędy popełniane przez telefon, automatyczna sekretarka, poczta głosowa
- etykieta w komunikacji elektronicznej
3. Precedencja w biznesie, czyli porządek pierwszeństwa
- przepuszczanie w drzwiach
- zachowanie w windzie
4. Etykieta ubioru służbowego – kształtowanie poczucia estetyki i dobrego smaku
- wizerunek w zgodzie z osobowością, naturalnym wyglądem i charakterem pracy
5. Savoir-vivre a trudne sytuacje z Gościem hotelowym
6. Etykieta przy stole (opcjaonalnie)